Ahad, 19 April 2009

Ghost 2: Episod 1

salam

minggu nie sabtu hingga isnin, saya ke rumah adik ipar di Kuala Selangor. Bosan terutama tak dapat main game cam biasa... mouse lupa bawak.. letih lol main dota tak da mouse.

Malam ahad ingat nak tengok MERLIN tapi wife tak nak bukak citer TV8.... mula-mula rasa cam biasa... pastuh syok plak. Jom tengok watak citer nie

Eza : Watak utama- wartawan yang di hubungi penculik berkaitan kehilangan Alicia Soo. Punya kuasa mistik yang mampu melihat roh orang mati.

Alam : Lelaki yang punya kuasa Psikik. Watak yang di minta oleh bapa Alicia untuk mencari anaknya.

Harom : Mangsa bunuh, pekerja di bar di mana kali terakhir Alicia di lihat. Mayat Harom di temui oleh Eza dan Alam di No 104, Jln Abdullah (lokasi yang di nyatakan oleh Adnan - Awak boleh jumpa 'dia' disana). Roh Harom kemudian akan membantu Eza mencari Alicia.

Alicia : Mangsa culik

Adnan : Bekas teman lelaki Alicia yang punya petunjuk tentang Alicia tetapi kemudian terbunuh kerana cuba membunuh Eza. Sebelum Mati, Adnan memberi petunjuk berkenaan tempat di mana kemungkinan Alicia berada. No 10, Jalan Abdullah. Alicia tiada di situ tetapi mayat Harom ada di sana.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...