Isnin, 10 November 2008

Coretan akhir tahun

salam,

Blog nie saya dah publish since Apr 08. selepas menulis beberapa perkara, saya berenti sebentar menulis. Ada idea tapi kekadang keadaan tidak mengizin termasuk kecewa dengan beberapa perkara.Dalam tempoh beberapa bulan, beberapa perkara menarik untuk saya komen

1) Euro 2008
- macam mana Sepanyol boleh menang.... kecewa dengan beberapa pasukan pilihan tetapi diakui Sepanyol berhak untuk menang.

2) F1 2008
- Hamilton tidak berhak menang... MASSA pada saya adalah juara... hehehe... saya bukan penyokong Ferrari tetapi BMW Sauber.... mungkin sebab Massa pernah memandu untuk Sauber Petronas (BMW Sauber sekarang).

3) Politik Dalam Negara
- macam selalu saya dengar, politik adalah kuasa, politik juga adalah S**t. So aper yang saya nampak..... memang macam tuh laaa.... bila dah berkuasa semuanya S**t.

4) Politik Luar Negara (Amerika - Obama)
- seluruh dunia sekarang melihat dan bersedia untuk menerima kehadiran Presiden Amerika pertama berkulit Hitam ini. Saya harapkan semua yang positif.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...