Khamis, 17 April 2008

Pengenalan

Salam,

Saya sekadar ingin mencoret apa yang berlaku di sekeliling saya, (maklumat daripada yang pernah saya baca, yang pernah dilihat dan yang saya faham). Respon saya terhadap perkara tersebut. Harapan saya supaya kemudian hari, saya boleh mengingatkan kembali perkara tersebut.
Mungkin lebih kepada diari. Teringat kembali diari² yang selalu saya tulis.... terkadang saya terlupa apa yang perlu dituliskan dan diari lama² hilang entah kemana. Sedih.... tapi itulah hakikat.
Banyak yang ingin saya paparkan (idea).... buku² yang saya pernah baca.... cerita (anime, drama, movie, kartun).... tempat² yang pernah saya pergi...... tapi soalnya berani kah saya berubah????. daripada seorang yang sekadar melihat dan kemudian simpan diminda bertukar kepada melihat kemudian menulis apa yang saya lihat..... RESPON...... ya ...... dan itulah cabarannya.

semoga saya BERANI BERUBAH

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...